recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken processor? NAD & Integra
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken processor? NAD & Integra

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken processor? NAD & Integra
    Sendt: 13-September-2014 kl. 15:19
Jeg står og har købt effekt og mangler nu en processor.
Jeg har NAD M15HD2 & Integra DHC-80.3 i sigte.

Hvad ville i vælge? Og hvorfor?

Det store plus ved M15 er at den er MDC opbygget og ved DHC80.3 er der mere end rigeligt med tilslutninger
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2014 kl. 17:57
de spiller MEGET forskelligt. Så det burde dine øre kunne vurdere
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2014 kl. 20:14
Det jeg slet ikke i tvivl om.
Har du hørt dem begge i aktion ?
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2014 kl. 20:44
Det er jo svært at sige hva man vil vælge. Kommer j også an på effekten og højtalerene der skal på. Du må lytte på dem med dit eget udstyr
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 20:00
Når folk skriver man skal søger for der masser af processor kraft? Hvad skal man så se efter?
Er der tale om en ordentlig strømforsyning? Eller andet?

Ud over det består mit udstyr af NAD M25, MK S150 mk2, 2stk B&W DB1.
I fremtiden ville MK blive skiftet ud med B&W diamond i fronten. (802 & HTM2)

Jeg har stadig min Integra DTR-80.3 men sælges muligvis til den rigtig pris
Og har haft DHC-80.3 den gang jeg havet B&O og den var jeg også glad for men man ved jo aldrig om NAD M15HD2 er bedre. Den får helt sikkert meget ros men det gør den Integra også.

M15hd2 ser man ikke så mange af som man nu gør med Integra (mest på det amerikanske market) er det noget man skal have i hovedet?
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 20:04
Forresten...
Tror i det muligt og kunne sende billedet fra min Oppo-103 og dens Qdeo chip igennem NAD M15hd2 uden den skal til og rode med det eller bliver man nød til og sende signalet direkte op til projektor.
Men Integra behøver jeg ikke tænke på det da den jo har samme chip
Til top
E100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Juli-2013
Sted: Vestsjælland
Point: 255
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 23:06
Hvad forventer du at opnå ved at sælge en dtr 80.3 og købe en dhc 80.3 - ud over at brænde penge af, den eneste forskel er at effektdelen mangler i kassen, så nu bruger den 100 watt i tomgang i stedet for 200 watt. Teoretisk slipper du for eventuel støj fra effektdelen, men den hørbare forskel er næppe mere en en tier værd.
Jeg har haft nad'en på prøve hjemme, det var ikke noget for mig, måske for dig, der får i hvert fald noget der lyder anderledes men glem tanker om opgradering af den, de er jo ved at udskifte den, de moduler er moduler er som at opgradere pc'ere, du kommer aldrig ret langt før der sidder noget på bundkortet og gør du ikke kan komme videre.
Venlig hilsen E100

Diskret stuebio
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu