|
Hvilken processor? NAD & Integra |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-September-2014 kl. 15:19 |
Jeg står og har købt effekt og mangler nu en processor.
Jeg har NAD M15HD2 & Integra DHC-80.3 i sigte. Hvad ville i vælge? Og hvorfor? Det store plus ved M15 er at den er MDC opbygget og ved DHC80.3 er der mere end rigeligt med tilslutninger |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
de spiller MEGET forskelligt. Så det burde dine øre kunne vurdere
|
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
Det jeg slet ikke i tvivl om.
Har du hørt dem begge i aktion ? |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Det er jo svært at sige hva man vil vælge. Kommer j også an på effekten og højtalerene der skal på. Du må lytte på dem med dit eget udstyr
|
|
![]() |
|
Når folk skriver man skal søger for der masser af processor kraft? Hvad skal man så se efter?
Er der tale om en ordentlig strømforsyning? Eller andet? Ud over det består mit udstyr af NAD M25, MK S150 mk2, 2stk B&W DB1. I fremtiden ville MK blive skiftet ud med B&W diamond i fronten. (802 & HTM2) Jeg har stadig min Integra DTR-80.3 men sælges muligvis til den rigtig pris ![]() Og har haft DHC-80.3 den gang jeg havet B&O og den var jeg også glad for men man ved jo aldrig om NAD M15HD2 er bedre. Den får helt sikkert meget ros men det gør den Integra også. M15hd2 ser man ikke så mange af som man nu gør med Integra (mest på det amerikanske market) er det noget man skal have i hovedet? |
|
![]() |
|
Forresten...
Tror i det muligt og kunne sende billedet fra min Oppo-103 og dens Qdeo chip igennem NAD M15hd2 uden den skal til og rode med det eller bliver man nød til og sende signalet direkte op til projektor. Men Integra behøver jeg ikke tænke på det da den jo har samme chip |
|
![]() |
|
E100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2013 Sted: Vestsjælland Status: Offline Point: 255 |
Hvad forventer du at opnå ved at sælge en dtr 80.3 og købe en dhc 80.3 - ud over at brænde penge af, den eneste forskel er at effektdelen mangler i kassen, så nu bruger den 100 watt i tomgang i stedet for 200 watt. Teoretisk slipper du for eventuel støj fra effektdelen, men den hørbare forskel er næppe mere en en tier værd.
Jeg har haft nad'en på prøve hjemme, det var ikke noget for mig, måske for dig, der får i hvert fald noget der lyder anderledes men glem tanker om opgradering af den, de er jo ved at udskifte den, de moduler er moduler er som at opgradere pc'ere, du kommer aldrig ret langt før der sidder noget på bundkortet og gør du ikke kan komme videre. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |