|
Samsung curved TV - tilbud i Bilka |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stigp83 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-September-2014 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-September-2014 kl. 10:09 |
Hej
Jeg har set et 55" Samsung UHD curved TV i Bilka avisen til 9.999,- Hvad tænker I om det? Jeg synes det virker som en fornuftig pris for et TV med 4k og curved. https://www.bilka.dk/elektronik/tv-foto-og-lyd/tv/alle-tv/samsung-55-uhd-led-tv-ue55hu7105-curved/p/100163794?point=2&event=32&pp= |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
At der ikke er så stort salg i curved TV. Og så vil prisen dale drastisk med tiden.
|
|
![]() |
|
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
Prisen er super der er ikke nogen anmeldelser af det, men hvis du har mulighed for at se det i aktion, så er det bar emed at komme afsted
![]() |
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
jeg venter selv på at få ligende model 55" HU7205 der skulle vist ikke være den store forskel.. kan bare ikke finde noget på dem nogen steder rigtig, nok fordi de er så nye..
dog fandt jeg lidt på AVforums.com som havde købt modellerne som var meget glade for dem
|
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
så har jeg fået mit HU7205 og det er kommet op på vægen umiddelbart godt tilfreds... synes billedmæssig er det en forbedring i forhold til mit gamle ES8005
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |