|
kalibrering af sony VPL-HW55ES |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
messifan34 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-September-2014 Sted: københavn Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-September-2014 kl. 12:10 |
Hej.
Jeg har købt sådan en projektor her,og nu skal jeg jo så have den kalibreret ordentlig,men det er sørme svært,efter at forsøgt en masse må jeg konstatere,at jeg nok har brug for råd og hjælp,da jeg bare er endnu mere forvirret over menuen.Så hvis nogen kan hjælpe her vil det være lækkert. ![]() |
|
![]() |
|
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa
Ved at Otto j. laver pro kalibring Men du kan evt. starte med disse settings og se om de er noget/nok for dig :O) ellers er der fler i denne tråd køre selv med samme PJ i REF Mode og et par små ændringer.. og har ikke helt besluttede om den kære Otto er et besøg værd ( er i tænke box ) ;O) Så lige Oblivion i går.. og bliver mere og mere imponeret over denne PJ
![]() |
|
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
![]() |
|
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
Og velkommen til
![]() |
|
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
![]() |
|
messifan34 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-September-2014 Sted: københavn Status: Offline Point: 4 |
er det ikke dyrt at få ham otto ud?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
Hvis du bor i København er der nok lidt langt for Otto.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12409 |
Ikke i forhold til hvad du har betalt for projektoren og (forhåbentlig) for lærredet. Men Sony HW55 er ret præcis ud af æsken; det handler bare om at finde den rette profil (det er vel der der Reference en), og så skrue helt ned for skarphed, slå Black Cinema Pro eller whatever og al den slags fra. Redigeret af Naiera - 14-September-2014 kl. 16:54 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
CSN Teknik kalibrerer også, og han bor på Djævleøen.
|
|
![]() |
|
projektor og lærred er købt brugt har givet ca 18000 kr,skulle jeg købe fra ny ville det være ca 29000 kr.og ja jeg bor i kbh,jeg kunne tænke mig at høre lidt fra jer som har sådan en projektor her,hvad i har gjort,det var sådan lidt det jeg fisker efter,er dog glad for al hjælp.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12409 |
Det bedste billede du får ud af projektoren, uden decideret kalibrering, har jeg forklaret hvordan du får længere oppe.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |