recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kalibrering af sony VPL-HW55ES
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kalibrering af sony VPL-HW55ES

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
messifan34 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-September-2014
Sted: københavn
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér messifan34 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: kalibrering af sony VPL-HW55ES
    Sendt: 14-September-2014 kl. 12:10
Hej.

Jeg har købt sådan en projektor her,og nu skal jeg jo så have den kalibreret ordentlig,men det er sørme svært,efter at forsøgt en masse må jeg konstatere,at jeg nok har brug for råd og hjælp,da jeg bare er endnu mere forvirret over menuen.Så hvis nogen kan hjælpe her vil det være lækkert.
Til top
kfcofir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Holbæk
Point: 635
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kfcofir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 12:35
Hejsa

Ved at Otto j. laver pro kalibring 

Men du kan evt. starte med disse settings og se om de er noget/nok for dig :O)

ellers er der fler i denne tråd

køre selv med samme PJ i REF Mode og et par små ændringer.. og har ikke helt besluttede om den kære Otto er et besøg værd ( er i tænke box ) ;O)

Så lige Oblivion i går.. og bliver mere og mere imponeret over denne PJ  Wink
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
Til top
kfcofir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Holbæk
Point: 635
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kfcofir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 12:35
Og velkommen til Smile
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér messifan34 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 16:17
er det ikke dyrt at få ham otto ud?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 16:54
Hvis du bor i København er der nok lidt langt for Otto.

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12409
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 16:54
Oprindeligt skrevet af messifan34 messifan34 skrev:

er det ikke dyrt at få ham otto ud?

Ikke i forhold til hvad du har betalt for projektoren og (forhåbentlig) for lærredet.

Men Sony HW55 er ret præcis ud af æsken; det handler bare om at finde den rette profil (det er vel der der Reference en), og så skrue helt ned for skarphed, slå Black Cinema Pro eller whatever og al den slags fra.

Redigeret af Naiera - 14-September-2014 kl. 16:54
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 17:03
CSN Teknik kalibrerer også, og han bor på Djævleøen.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér messifan34 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 17:25
projektor og lærred er købt brugt har givet ca 18000 kr,skulle jeg købe fra ny ville det være ca 29000 kr.og ja jeg bor i kbh,jeg kunne tænke mig at høre lidt fra jer som har sådan en projektor her,hvad i har gjort,det var sådan lidt det jeg fisker efter,er dog glad for al hjælp.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12409
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 17:37
Det bedste billede du får ud af projektoren, uden decideret kalibrering, har jeg forklaret hvordan du får længere oppe.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu