|
Annulleret - salg Panasonic TX-58AX800 |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-September-2014 kl. 19:42 |
Dette er egentlig en prøveklud om der er interesse for køb af mit næsten nye (under 3 måneder gammelt) Panasonic TX-58AX800. Er der ingen interesse for køb, jamen så finder jeg en anden løsning.
Lad mig slå fast med store 7 tommer søm, jeg er ikke på nogen måde utilfreds med dette TV. Billedet er helt vidunderligt, og smart TV-delen fungere rigtigt flot. Problemet er desværre, at lyden fra TV´et ikke er så god for min bedre halvdel. De nærmere omstændigheder her er personligt. Selv synes jeg at lyden er ganske okay. TV´er købt hos Panasonic Center Sommer A/S, og der er masser af garanti tilbage. ![]() Prisen er fast - ingen bytte osv. - 18.500 kr. Nyprisen er omkring 24000 kr. ![]() Bemærk, at TV´et inden længe modtager en firmware der muliggør streaming af Netflix 4K. TV´et befinder sig i Kastrup, og her findes både original emballage og kvittering. Der er heller ingen grund til at spørge mig om, hvad jeg i givet fald skal have i stedet, for jeg har ikke besluttet mig
![]() Redigeret af Hother - 15-September-2014 kl. 21:58 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1235 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne du ikke vælge at bruge dit surroundanlæg, når I ser TV?
Så burde lyden være i orden. Hilsen Søren |
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Hej Søren, nej jeg fyrer ikke op under Integraen. Det gør jeg kun til film og koncerter
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Cutler ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-April-2007 Status: Offline Point: 46 |
Here we go again :-)
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1235 |
@Hother
Det har jeg set dig skrive mange gange. Men hvis det nu kunne hjælpe fruen ... |
|
|
|
![]() |
|
Ja det har vist svaret på flere gange, men en god soundbar kan også klare det. Det kniber bare med pladsen. Skal vi gå over til at det er en salgstråd
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Den eneste måde hvor du får en ordentlig lyd i fladskærmen er vel ved at købe et B&O. Eller måske en SONY som du vist var lige ved at købe sidst.
Men om jeg nogenside forstår at du bruger afsindigt mange penge på højttalere og forstærker og opgraderer ustansligt.... Og så ikke vil bruge det for at spare lidt strøm.
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Ja, det er helt uforståeligt
|
|
|
|
![]() |
|
Nu behøver I jo sådan set heller ikke at forstå mine handlinger. Nu har jeg ikke opgraderet lyden siden jeg købte nye Elac højtalere for vel godt et år siden - og der står intet til opgradering her. Og til Ning, der står et Sony 4K på min liste - sammen med lidt andet.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Du har jo heller aldrig forsøgt at forklare, hvorfor du ikke bruger dit surround særligt meget.
Men måske sådan en Integra ikke kan tåle at være tændt så længe af gangen ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Jo det har jeg forklaret, jeg hører mere stereo via min Vincent forstærker end jeg ser film, men jeg vil gerne have glimrende lyd til begge dele.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7261 |
Det du mister af kroner på salg af tv kunne sikkert betale for strømmen til dit anlæg i rigtig mange år.
Tænker du på miljøet er det en anden snak. Men vi har jo været den igennem hver gang du laver udskiftninger. Men held og lykke med dit salg, Har selv været tæt på køb af dette tv i 65". Men pga dengang manglende 4K netfix købte jeg ikke. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |