recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Annulleret - salg Panasonic TX-58AX800
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Annulleret - salg Panasonic TX-58AX800

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Annulleret - salg Panasonic TX-58AX800
    Sendt: 14-September-2014 kl. 19:42
Dette er egentlig en prøveklud om der er interesse for køb af mit næsten nye (under 3 måneder gammelt) Panasonic TX-58AX800. Er der ingen interesse for køb, jamen så finder jeg en anden løsning.

Lad mig slå fast med store 7 tommer søm, jeg er ikke på nogen måde utilfreds med dette TV. Billedet er helt vidunderligt, og smart TV-delen fungere rigtigt flot. Problemet er desværre, at lyden fra TV´et ikke er så god for min bedre halvdel. De nærmere omstændigheder her er personligt. Selv synes jeg at lyden er ganske okay.

TV´er købt hos Panasonic Center Sommer A/S, og der er masser af garanti tilbage.

Prisen er fast - ingen bytte osv. - 18.500 kr. Nyprisen er omkring 24000 kr.

Bemærk, at TV´et inden længe modtager en firmware der muliggør streaming af Netflix 4K.

TV´et befinder sig i Kastrup, og her findes både original emballage og kvittering.

Der er heller ingen grund til at spørge mig om, hvad jeg i givet fald skal have i stedet, for jeg har ikke besluttet migSmile

Redigeret af Hother - 15-September-2014 kl. 21:58
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Point: 1235
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 20:05
Kunne du ikke vælge at bruge dit surroundanlæg, når I ser TV?
Så burde lyden være i orden.
Hilsen Søren
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

Kunne du ikke vælge at bruge dit surroundanlæg, når I ser TV?
Så burde lyden være i orden.
Hilsen Søren

Hej Søren, nej jeg fyrer ikke op under Integraen. Det gør jeg kun til film og koncerterSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Cutler Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-April-2007
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cutler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 20:21
Here we go again :-)
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 21:10
@Hother
Det har jeg set dig skrive mange gange.
Men hvis det nu kunne hjælpe fruen ...
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 21:13

@Hother
Det har jeg set dig skrive mange gange.
Men hvis det nu kunne hjælpe fruen ...
Ja det har vist svaret på flere gange, men en god soundbar kan også klare det. Det kniber bare med pladsen.

Skal vi gå over til at det er en salgstrådTongue
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 21:20
Den eneste måde hvor du får en ordentlig lyd i fladskærmen er vel ved at købe et B&O. Eller måske en SONY som du vist var lige ved at købe sidst.
Men om jeg nogenside forstår at du bruger afsindigt mange penge på højttalere og forstærker og opgraderer ustansligt.... 
Og så ikke vil bruge det for at spare lidt strøm.
Ning
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 21:25
Ja, det er helt uforståeligt
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 21:29

Ja, det er helt uforståeligt

Nu behøver I jo sådan set heller ikke at forstå mine handlinger. Nu har jeg ikke opgraderet lyden siden jeg købte nye Elac højtalere for vel godt et år siden - og der står intet til opgradering her.

Og til Ning, der står et Sony 4K på min liste - sammen med lidt andet.Smile
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 21:34
Du har jo heller aldrig forsøgt at forklare, hvorfor du ikke bruger dit surround særligt meget.
Men måske sådan en Integra ikke kan tåle at være tændt så længe af gangen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 21:36

Du har jo heller aldrig forsøgt at forklare, hvorfor du ikke bruger dit surround særligt meget.
Men måske sådan en Integra ikke kan tåle at være tændt så længe af gangen

Jo det har jeg forklaret, jeg hører mere stereo via min Vincent forstærker end jeg ser film, men jeg vil gerne have glimrende lyd til begge dele.Smile
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7261
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 21:42
Det du mister af kroner på salg af tv kunne sikkert betale for strømmen til dit anlæg i rigtig mange år.

Tænker du på miljøet er det en anden snak.

Men vi har jo været den igennem hver gang du laver udskiftninger.

Men held og lykke med dit salg,   Har selv været tæt på køb af dette tv i 65". Men pga dengang manglende 4K netfix købte jeg ikke.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu