|
Fejlfinding - Brum i højtaler. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-September-2014 kl. 17:04 |
Hej forum
Jeg har et lidt irriterende problem i mit setup. Jeg har en NAD T757 surround receiver som modtager alle min signaler fra TV, ATV3 ect. På min pre-out(på AV receiver) har jeg sat en NAD M3 til main-in som skal virke som effekt-forstærker til mine højtalere. Hver gang jeg nu skifter kanal, eller en sang f.eks. er slut så giver det et lille brum, eller prut i højtalerne, som om den lige aflader ud i højtalerne når der ingen signal er? Hvis jeg derimod kører med T757 eller M3 alene er der ingen problemer. Nogen der kan se et mønster jeg ikke ser ? Håber der er nogle der har nogen gode ider. På forhånd tak.
Redigeret af Jesper Flamand - 16-September-2014 kl. 17:20 |
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu har jeg sat højre-højtaler til direkte i HT-terminalerne på T757, og venstre-højtaler til M3 igennem pre-out left->main-in left. Når jeg hører musik igennem T757 og skruer helt ned til mute på receiver volumen slår venstre højtaler som er sat til M3 en lille prut.
![]() EDIT: Hvis jeg derimod kører igennem for-forstærkeren i M3 så er der intet. Men jeg ville jo gerne køre direkte i effektten ?? Redigeret af Jesper Flamand - 16-September-2014 kl. 17:51 |
|
![]() |
|
Interdictor ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
måske manglende jordforbindelse til de apparater som kan jordes. (netstik)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |