recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvem skal have iPhone 6 plus?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvem skal have iPhone 6 plus?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvem skal have iPhone 6 plus?
    Sendt: 16-September-2014 kl. 19:41
Hej,

Hvor mange skal have iPhone 6 plus, og hvorfor?

Jeg tror at mit valg falder på iPhone 6, jeg kan godt se at plus udgaven har en lækker opløsning og en god størrelse skærm til film, større batteri osv. Men er bange for at den bliver for stor et spring, jeg har i dag en 5s og synes selv den nye 6'er bliver stor i forhold til min kære 5'er.

Hvad siger I andre?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24715
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 19:45
Jeg skal kun have en 6er. Synes at den også er lidt stor, men vænner mig nok til det.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 19:56
Ellers er jeg aftager, har ikke råd til en ny Tongue
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 20:29
Oprindeligt skrevet af Sbht Sbht skrev:

Hej,

Hvor mange skal have iPhone 6 plus, og hvorfor?

Jeg tror at mit valg falder på iPhone 6, jeg kan godt se at plus udgaven har en lækker opløsning og en god størrelse skærm til film, større batteri osv. Men er bange for at den bliver for stor et spring, jeg har i dag en 5s og synes selv den nye 6'er bliver stor i forhold til min kære 5'er.

Hvad siger I andre?

Har en OnePlus One i dag. Troede aldrig, jeg ville vænne mig til den store skærm. Men nu kan jeg ikke gå tilbage. Så selvfølgelig bliver det en 6 plus. Ville fortryde en alm. 6'er.


Redigeret af Skalle06 - 16-September-2014 kl. 20:30
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 7047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 20:51
Skal have en 6 plus.

Hvorfor:   Større batteri. Landscape mode, optisk billedstablisering på kamera.. Større skærm.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19370
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 21:07
Ikke her, min 4S er rigeligt stor i forvejen!

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pizzabager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 21:10
Tager en Sony Z3 compact istedet, kæresten skal have iphone 6.
Til top
Mr. Laursen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Laursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2014 kl. 21:30
Jeg skal have en 6+. Fik smadret min ipad mini og vil derfor nu slå iphone og ipad mini sammen i en iphone 6+
Mvh. Mark
Bio:
NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX
AppleTv

Stue:
Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2014 kl. 07:07
Ikke her. 4S'eren skal leve et par år mere, så venter på en iPhone 8 Mini
Til top
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2014 kl. 07:35
Nøjes med en 6'er, gider ikke op i de 5"+ skærme.
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zeryus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2014 kl. 11:36
vil ha' en 6+. Har en Android med 4,7" nu og synes ikke den er stor nok Smile
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2014 kl. 13:20
Oprindeligt skrevet af Sbht Sbht skrev:

Hej,

Hvor mange skal have iPhone 6 plus, og hvorfor?

Jeg tror at mit valg falder på iPhone 6, jeg kan godt se at plus udgaven har en lækker opløsning og en god størrelse skærm til film, større batteri osv. Men er bange for at den bliver for stor et spring, jeg har i dag en 5s og synes selv den nye 6'er bliver stor i forhold til min kære 5'er.

Hvad siger I andre?
Jeg har bestilt en 6ere og en 6plus da jeg er i tvivl om, om nu en 6plus ikke også bliver for stor og ikke mindst for tung. Har tit min 5S i brystlommen eller i lommen i mine bukser.
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu