|
S: Yamaha RX-V1073 - SOLGT |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-April-2014 kl. 14:11 |
Ændrer tråden til et salg istedet
Link til dba: Netværk Receiver købt 18/3 2014 sælges da jeg har omprioriteret og bruger soundbar istedet. Lidt om receiveren:
Spec-liste: Den er købt i AV-Connections, som kalder den identisk med Yamaha Avenge1020 (KTradio identisk med A1030), som bekendt er test vinder i op til 10.000kr markedet i flere test, jeg kan dog også varmt anbefale denne receiver, som i mine øre har en lidt varmere lyd, end eks Denon. Jeg har selv brugt den til et surroundsæt i Dali Zensor, et herligt match. Receiveren har dog kræfter til langt større systemer end dem. Lidt billeder: ![]() ![]() ![]() ![]() Med frontklappen nede ![]() I brug: ![]() Som det fremgår af billederne er her tale om en receiver der har stort set alt i analoge indgange. Lint til dba Forum Tråd: KTradio: AV-Connection: Receiveren er brugt i 20-25 timer og fremstår uden nogle ridser eller brugstegn. Den dufter endda ny):. Pris er 4800kr og den befinder sig i Høng, tæt på Slagelse. Yderligere spørgsmål så skriv bare. Redigeret af Bromberg5 - 17-September-2014 kl. 13:54 |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ændret annoncen
|
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
Hvor er den købt henne ?
|
|
![]() |
|
Av-connections.dk:-)
|
|
![]() |
|
Opdateret med lidt billeder
|
|
![]() |
|
Original emballage haves:
![]() |
|
![]() |
|
andmm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 217 |
Hvorfor vil du af med den?
|
|
Elac 190 5.1 med 2030 Sub. Yamaha RX-V1073 Benq W1070. Panasonic 37PX70, PS3, Lg199h recorder.
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
"Netværk Receiver købt 18/3 2014 sælges da jeg har omprioriteret og bruger soundbar istedet." Skriver han i øverste indlæg.
|
|
![]() |
|
Ny pris 4500 kr...
Havde ikke set dit spørgsmål andmm, men som mkirkelund skriver har jeg blot omprioriteret.
|
|
![]() |
|
jseh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-September-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Solgt?
|
|
![]() |
|
JA den er solgt:) Skal have rettet overskriften, da jeg havde glemt denne tråd
|
|
![]() |
|
jseh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-September-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Øv ville ellers have været nemt i samme by ;)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |