recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan den her overhovedet sælges??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan den her overhovedet sælges??

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 930
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan den her overhovedet sælges??
    Sendt: 10-September-2014 kl. 13:59
Hej.

Jeg har denne headless Fujitsu Siemens Scaleo Home Server 1900
til salg, kan den overhovedet sælges??

Jeg har brugt den som filmserver, med en DSM klon, og der har aldrig været noget med den.

CPU'en kan godt opgraderes til en Dual Core, men så skal man selv sidde og pille med bios indstillingerne til blæserne, ellers blæser den for fulde gardiner.

Jeg vil hellere sælge den for 100 Kr, end at have den liggende, når jeg ikke bruger den.

Info:
CPU: Intel 1.6 Ghz (Single Core)
2 Gb ram.
Plads til 4 harddiske (4x sata stik, + 1 ide stik).
Headless Server (jeg har monteret com port så kan kan tilgå dem).

//Guldhammer
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 14:18
til 100 kr plus porto kunne jeg godt bruge den, bare for at have noget at lege med nu hvor jeg er langtids sygemeldt alligevel
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 14:55
Det er vel noget lort at sende til Ama'r ?
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 18:17
Nej kan fint sende til Amager.
//Guldhammer
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 19:04
Hvis ikke hackerjac skal have den tager jeg den gerne ! Du kan Pm. hvis det ligger fast, så kan vi tage den derfra ! 
Venligst Lennart
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 19:13
Vi har glemt at snakke om en pris
//Guldhammer
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 19:20
Hehe ja, Jeg tjekker lige ud med hvad jeg kan køre på den, og erfaringer andet steds fra :-)
Venligst
Lennart
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2014 kl. 19:30
Der sidder en Whs 2008 licens bagpå, så det burde den kunne klare.
Ellers en USB nøgle og XPE nology spiller bare som nas.
//Guldhammer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2014 kl. 17:07
Oprindeligt skrevet af len61 len61 skrev:

Hehe ja, Jeg tjekker lige ud med hvad jeg kan køre på den, og erfaringer andet steds fra :-)
Venligst
Lennart

Jeg har også en 2,2 Ghz model, samme specs bortset fra hastigheden
//Guldhammer
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2014 kl. 18:15
Undskyld ulejligheden ,men jeg har fået en Hp mediasmart ex490, af en kammerat, og kan se den har nogenlunde samme specs, så jeg Fidler lige lidt. :-(
Venligst
Lennart
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2014 kl. 19:02
Oprindeligt skrevet af len61 len61 skrev:

Undskyld ulejligheden ,men jeg har fået en Hp mediasmart ex490, af en kammerat, og kan se den har nogenlunde samme specs, så jeg Fidler lige lidt. :-(
Venligst
Lennart

Problemet med Hp mediasmart ex490 er hvis man f.eks skal køre XPEnology så er det både dyrt og svært at finde en serielport så man kan tilgå den ligesom mine 2 maskiner, så man er tvunget til WHS.

Har brugt både tid, sved og penge på at finde en serielport, og måtte opgive og sælge min daværende Hp mediasmart ex490.
//Guldhammer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2014 kl. 14:31
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

til 100 kr plus porto kunne jeg godt bruge den, bare for at have noget at lege med nu hvor jeg er langtids sygemeldt alligevel

Den skal mindst koste 300 + porto.
//Guldhammer
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu