|
The little Black Box !? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fiskeowen1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-August-2013 Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Januar-2014 kl. 14:41 |
nogen der har gode/dårlige erfaringer med denne. (The little Black Box?)
overvejer kraftigt, og vil så havde alt mit media ligende på NAS(´s) ? http://www.medieafspiller.dk/shop/the-little-black-339p.html primært skal den afspille .MKV og .SRT tekster... |
|
![]() |
|
Priestdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-April-2011 Sted: København N Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej fiskeowen1
Jeg læste lige en post, da jeg selv søger lidt info omkring denne boks og om den understøtter div. formater inden for lyd og srt m.m. som du selv nævner også Men er ikke blevet så meget klogere. Har du købt den og hvis, kan du skriver godt og dårligt om den. På forhånd tak. Priestdk |
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er lige med på en lytter her :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |