|
IOS 8 - Ikke mere 3G toggle? |
Besvar |
Forfatter | |
HamDenFede
Super bruger Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-September-2014 kl. 15:38 |
Er jeg den eneste der nu kun kan vælge mobildata til/fra og 4G til/fra, og dermed ikke længere kan slå 3G fra?
4G virker ikke med TDC på min iPhone 5, så den er ligegyldig, men at det nu kun er mobildata incl. 3G eller slet ingen data, det kommer til at gøre avs på mit batteri. Jeg plejer næsten altid at have 3G slået fra, da der stadig er dårlig dækning hvor jeg færdes, og batteriet derfor bliver drænet af, at telefonen hele tiden forsøger at forbinde til 3G. Eneste løsning er nu, helt at slå mobildata fra, hvilket betyder ingen mails etc. Jeg er helt indforstået med, at Edge er en gammel og langsom teknologi, men når der kun er sporadisk 3G dækning hvor man færdes, så er det rimelig æv. Selvfølgelig går telefonen ned på edge når der slet ikke er 3G dækning, men kan den bare snuse til en halv 'streg' i dækning, så står den og skifter af og på 3G konstant, og telefonens batteri dør hurtigt. En thumbs down til en ellers fed opdatering
|
|
Mvh. HamDenFede
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det varer ikke længe, så bruger din udbyder ikke længere Edge, det er ved at blive udfaset. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |