|
Win 7: Foto i mapper |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2014 kl. 23:42 |
Når jeg har foto liggende i mapper kan jeg ikke længere se et lille billede af hver fil/foto, dvs jeg først skal åbne filen/fotoet før jeg kan se motivet. Dette er meget besværligt når jeg hurtig skal rydde op i en mappe.
Før kunne jeg godt se disse mini-foto, men ikke længere. Nogen forslag til at lave det om?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.eksperten.dk/spm/907369
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det kan da stilles i mappen hvordan man vil have det vist, det kan jeg da her. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
For helv***, kom nu med en beskrivelse, som hjælper spørgerne på vej, istedet for dine evindelige "Kloge-Åge" svar, som ikke hjælper en skid - ud over på din tæller for antal (ligegyldige) indlæg!! M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 21-September-2014 kl. 00:40 |
|
![]() |
|
herognu ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
Så, så tal ordenligt, KlausDM havde jo allerede svaret. ![]() Tak for svar, det var godt at få i orden. Jeg tror indstillingerne har været ændret fordi pc'en er sat til optimal ydelse. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() Jamen på et tidspunkt er nok nok! Se på, hvor mange indlæg manden har haft, og forestil dig så at halvdelen af dem, alle er svar som på dit spørgsmål, som fortæller at manden "ved" noget, men ikke direkte giver dig et svar/en løsning på dit problem. Så er det udelukkende for at side og "prale" med (ubrugelig) viden! M.v.h. |
|
![]() |
|
Ja en art troll.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |