recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Win 7: Foto i mapper
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Win 7: Foto i mapper

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
herognu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-April-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 374
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér herognu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Win 7: Foto i mapper
    Sendt: 20-September-2014 kl. 23:42
Når jeg har foto liggende i mapper kan jeg ikke længere se et lille billede af hver fil/foto, dvs jeg først skal åbne filen/fotoet før jeg kan se motivet. Dette er meget besværligt når jeg hurtig skal rydde op i en mappe.
Før kunne jeg godt se disse mini-foto, men ikke længere. Nogen forslag til at lave det om?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 00:01
http://www.eksperten.dk/spm/907369
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 00:13

Det kan da stilles i mappen hvordan man vil have det vist, det kan jeg da her.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 00:39
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det kan da stilles i mappen hvordan man vil have det vist, det kan jeg da her.

For helv***, kom nu med en beskrivelse, som hjælper spørgerne på vej, istedet for dine evindelige "Kloge-Åge" svar, som ikke hjælper en skid - ud over på din tæller for antal (ligegyldige) indlæg!!
M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 21-September-2014 kl. 00:40
Til top
herognu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér herognu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 09:28
Så, så tal ordenligt, KlausDM havde jo allerede svaret. Wink

Tak for svar, det var godt at få i orden.

Jeg tror indstillingerne har været ændret fordi pc'en er sat til optimal ydelse.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af herognu herognu skrev:

Så, så tal
, KlausDM havde jo allerede svaret. Wink

Jamen på et tidspunkt er nok nok! Se på, hvor mange indlæg manden har haft, og forestil dig så at halvdelen af dem, alle er svar som på dit spørgsmål, som fortæller at manden "ved" noget, men ikke direkte giver dig et svar/en løsning på dit problem. Så er det udelukkende for at side og "prale" med (ubrugelig) viden!

M.v.h.
Til top
herognu Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér herognu Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 09:46
Ja en art troll. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu