|
Dune Smart B1 død? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-September-2014 kl. 17:46 |
Hej Alle
Min Smart B1 har det ikke godt. Når man tænder den på strømstikket lyser den rødt, men vil ikke tænde eller spytte BD skuffen ud. Kan det være en sikring, eller ville den i så fald opføre sig anderledes ? Håber nogen kan hjælpe, da jeg savner den :-) mvh Christian
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5357 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tvivler på det er sikring, så ville den sikker ikke tænde rødt. Google siger at den kører med ekstern 12V DC power supply, den kunne måske være svag/dårlig (udtørrede elektrolytter?) Kan du finde/låne en anden at teste med? Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke rigtigt.... Jeg tror nu også at den eksterne power supply virker fint.
Den må ryge til reservedele :-(
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |