recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny film box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny film box

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nunbaggi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-April-2007
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nunbaggi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny film box
    Sendt: 20-September-2014 kl. 22:29
Min kære popcorn hour c-200 er gået kold, og skal have en ny boks der kan afsåille film.

Er der nogle gode anbefalinger?

Havde 2 intern hdd'er i min c-200, kan de sættes i i pc eller anden boks uden tab af indholdet på dem?

Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 13:20
så vidt jeg husker er det et linux OS der ligger som OS i popcorn maskinen. Så hvis du har en helt alm linux maskine kan du sådan set trække data ud hvis du har lyst. Der er nok en ret stor sandsynlighed for at de er formateret i ext3 eller 4. Har du ikke en linux maskine kan du lave en linux usb nøgle der kan køre en live version af eksempelvis ubuntu og så koble de 2 diske på via usb og dermed få adgang til data den vej igennem. Der findes ganske vist windowsapplikationer som kan forbinde til et ext3/4 filsystem. Men jeg vil næsten sige det er lettere at lave en usb-dongle :-)
Til top
nunbaggi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-April-2007
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nunbaggi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 13:50
Ingen indput til en ny boks?

Tak for svaret ang hdd :-)
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 20-April-2006
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2014 kl. 14:09
Oprindeligt skrevet af nunbaggi nunbaggi skrev:

Ingen indput til en ny boks?

Tak for svaret ang hdd :-)

www.mede8er.com
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu