|
Logitec harmony Ultimate & LK 350 uni |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-September-2014 kl. 01:24 |
Er der nogen der har fået LK UNI 350 lysdæmper til at virke med den nye Harmony Ultimate via den nye Harmony app.
Efter at Logitech gik over til den Webbaserede brugergrænseflade som de introducerede da de lancerede Harmony Ultimate, har jeg ikke kunnet styre min LK 350 lysdæmper. Jeg havde ingen problemer med Harmony900, men der blev der også brugt en anden software, så hvis der er nogen, der har fundet de vises sten, så ser jeg frem til med kyshånd at modtage nogle letforståelige instruktioner der kan fjerne det enorme irritationsmoment som det er, at skulle rejse fra sofaen for at dæmpe lyset i stedet for at ligge henslængt i sofaen og trykke på en knap.
Redigeret af jespermart - 25-September-2014 kl. 01:26 |
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |