|
Hjælp søges, yousee på fladskærm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KingdoM ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2006 Status: Offline Point: 133 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-September-2014 kl. 21:36 |
Hej derude...
Jeg søger en måde at få tv på mit fladskærms tv på kontoret. Jeg har Yousee der hjemme... Og har fået at vide at jeg kan downloade en app og streame mine kanaler op på tvet. Hvordan gør jeg det nemmest eller best? Jeg har Fiber på kontoret.. Hvad gør jeg ? Har slet ikke forstand på det.. Skal jeg sætte en computer foran?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvis du ikke har nogen som helst anelse om hvad du skal gøre så skal du starte med at alliere dig med en person som ved noget om det i din omgangskreds. Det vil blive et helvede at skulle forsøge at dirigere dig igennem det via et forum.
Så du har yousee hjemme og dit kontor går jeg så ud fra ikke er på samme adresse? - yousee webTV kan kun køre hvis du har yousee kabel også - og kun hvis det kører fra samme adresse. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med internet fraYou See, så har man jo alle sine kanaler på PC eller Tablet, (via deres App), det vil virke en måned uden at man er på You See nettet, efter den tid skal man lige tilslutte der igen, så kan det køre endnu en måned. Der er enkelte kanaler der ikke kan køre når man ikke er på You See nettet. Så ja der skal bruges en PC eller Tablet til det du ønsker. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |