|
Min første projektor, endelig, men... |
Besvar |
Forfatter | |
furious jt
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3721 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-September-2014 kl. 17:34 |
Jeg har i dag købt en benq w1070 som er min første projektor. Jeg fik hjælp i Hifiklubben til hvor og hvordan projektoren skulle hænge. Jeg har 4.39m fra lærred til bagvæg. HFK tjekkede med projektorcentral at projektoren skulle hænge 3.1 m fra lærred når det er 108" Jeg vil skyde på at billedet nærmere er mellem 90 og 100", det fylder slet ikke hele lærredet. Jeg har læst manualen og såvidt jeg kan se er der kun den manuelle zoom skal anvendes og denne har jeg brugt. Laver jeg større billede bliver billedekvaliteten uskarp. Jeg har simpelthen hængt projektoren forkert eller er der andet jeg kan gøre?
|
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
furious jt
Funktioner
Tak(0)
|
Så slog jeg lige hjernen til og tjekkede zoom halløjet igen på projektoren. Der var sørme 1 dingenot mere jeg kunne skrue på
Sådan går det når man er for hurtig og utålmodig
|
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Al begyndelse er svær. Håber du får glæde af din projektor. Er bare en lille bitte smule misundelig
|
|
furious jt
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er godt nok en helt ny verden for mig:)
Skal se den første film i aften med kæresten. Hun er allerede imponeret, men det må være størrelsen der gør det Jeg er spændt på om jeg kan leve med billedekvaliteten nu hvor det er en ret billig projektor samt et billigt diy lærred, men nu må vi se:)
|
|
7.2.4 atmosbio
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Size matters . Når så I har vænnet jer til den, tror jeg der kommer mere kritiske øjne på billedet. Men meget fornuftigt at starte småt for at se om det fænger.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |