|
Bluetooth adaptor |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-September-2014 kl. 18:00 |
|
Hejsa,
Ville høre om der er nogen, der har erfaringer med bluetooth adaptere i forbindelse med at sende lyden fra fladskærmen ud over anlægget? Der er jo ikke analog udgang fra fladskærmen og ikke digital indgang i anlægget. Det kunne selvfølgelig også klares med en analog/digital converter men Bluetooth løsningen kan jo også benyttes af andre enheder. Jeg er især interesseret i hvilken kvalitet man opnår. |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tvivler på at TVet vil kunne "se" en BT dongle det kræver nok en driver, som det ikke kan installeres, det er jo ikke en PC. Der kan jo tages lyd fra Scart via en adapter eller Headset udgangen. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19747 |
|
Er der Bluetooth lyd ud fra fjernsynet? Klaus |
||
![]() |
||
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
|
Måske er der analog lyd ud i et scart stik. Hvad er det for et tv, og når nu du er igang, hvad er det for et anlæg.
|
||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
||
![]() |
||
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
|
Jeg har da set det med en BT soundbar så det gik jeg ud fra. |
||
![]() |
||
|
Det er et nyt Samsung UE48HU7505. Anlægget er NAD. |
||
![]() |
||
|
I så fald tror jeg mere på den digitale udgang og en adaptor til analog. |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
BT i en Soundbar det er der flere der har så de kan forbinde til en Tablet/Telefon. BT i et TV er en helt anden sag. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
Samsung TV, så er der jo Analog Out i Headset tilslutningen. |
||
|
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
|
Der tror jeg bare at lyden fra hovedtelefon er ringere end den billigste konverter.
|
||
![]() |
||
|
Det lyder fint på Headset og Soundbar. |
||
|
||
![]() |
||
|
Jeg tror ikke jeg forstår dit svar.... jeg har set Samsung TV sende lyden ud til en soundbar via BT. Så jeg tænkte at hvis de kan sende lyden ud til en soundbar via BT kan de vel også sende lyd ud til andre enheder via BT... |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |