recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Squeezebox Radio DHCP ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Squeezebox Radio DHCP ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
OleRas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleRas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Squeezebox Radio DHCP ?
    Sendt: 26-September-2014 kl. 11:31

Hej

Ved ikke helt om det er rette forum afd. men jeg prøver:

Jeg har en Squeezebox Radio som bruges til streaming af netradio, den har i flere år kørt på et netværk hvor den har brugt fast IP adresse, Statisk IP. - Men, fremover skal de køre på et netværk som kører DHCP. - Mit ? er. hvordan pokker får man den sat tilbage til netop DHCP ?, vel at mærke uden at sætte den tilbage til fabriksindstilling. - Jg har rodet med det i et par dage nu, og uanset hvad jeg gør ser det ikke ud til at det er muligt, eller ihvertfald kan jeg ikke finde muligheden, og manualen er ikke til nogen hjælp....

Nogen der ved hvordan man sætter den tilbage til DHCP ?

På forhånd tak for svar !
/Ole

Samsung UE55D8005 - Samsung UE75JU7005 - CD HD101-ST - Sony BDV-EF420 Home Cinema
Squeezebox: 1 x Controller, 2 x Receiver, 2 x Radio.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2014 kl. 13:19
Tænd for den og tryk pil-venstre under opstart for at afbryde denne og kunne komme ind og ændre opsætningen?
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2014 kl. 15:14
Bare af nysgerrighed: Hvorfor vil du ikke factory resette den i stedet for at rode flere dage med den?
Til top
OleRas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleRas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2014 kl. 19:37
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Tænd for den og tryk pil-venstre under opstart for at afbryde denne og kunne komme ind og ændre opsætningen?

Hej

Tak, det vil jeg prøve...

/Ole

Samsung UE55D8005 - Samsung UE75JU7005 - CD HD101-ST - Sony BDV-EF420 Home Cinema
Til top
OleRas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleRas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2014 kl. 19:39
Oprindeligt skrevet af NikolajC NikolajC skrev:

Bare af nysgerrighed: Hvorfor vil du ikke factory resette den i stedet for at rode flere dage med den?

Hej

Fordi jeg ikke har lyst til at skulle til at lægge en masse radiostationer m.m. ind igen, plus alt det øvrige opsætning. -  Så derfor...

/Ole

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu