|
Bluray m. kodefri DVD |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-September-2014 kl. 10:38 |
Jeg mangler en bluray afspiller med kodefri DVD-del.
Det må gerne være en Sony, men andre mærker og modeller har også interesse. Jeg kan afhente i Jylland og på Fyn. Pris afhængig af model og alder.
|
|
![]() |
|
Master_Geek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen? :)
Evt kan en der kan gøre en Sony Bdp-S4100 kodefri på dvd også være en stor hjælp ;) |
|
![]() |
|
Slet ingen der kan hjælpe?
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
Se her:
http://www.ebay.co.uk/itm/Sony-BDP-S1100-BDP-S3100-BDP-S4100-DVD-multi-region-hack-Blu-ray-hack-remote-/271157685338 Redigeret af Giffel - 29-September-2014 kl. 12:58 |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
Det lyder smart.
Er der nogen der har erfaring med det?
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
Ja. http://www.avforums.com/threads/sony-bdp-s3100-multiregion-dvd-hack.1767256/ |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
Jeg har selv brugt tricket på tidligere Sony DVD og HDD/DVD optagere (men ikke haft Sony Bluray at teste med).
Alternativet til at købe en One4All fj.betjening - taste koderne ind og afteste, kan være at købe en "engangs-fjernbetjening" fra DVD Chips el. lign. der kan sende sekvensen... Udfra DVD Chips hjemmeside, ser region-free tricket stadig ud til at fungere - også på eks. Bdp-S4100 Redigeret af laursen - 29-September-2014 kl. 14:24 |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
eller købe en Oppo
|
|
![]() |
|
Vil som sagt gerne købe en anden afspiller der er kodefri på dvd, men er Oppo ikke rimelig dyr? Min nuværende Bdp-S4100 kostede 400kr fra ny.
|
|
![]() |
|
betamax ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Status: Offline Point: 24 |
Jeg har lige åbnet min sony bdps550 med en One For All, virkede fint. Du kan hente remoten hos mig i Århus hvis det er.
|
|
![]() |
|
Det ville da væRe dejligt :) Hvad skal du have for det? Send gerne en PB.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |