|
DIY at lærred |
Besvar |
Forfatter | |
jacobthor91
Guld medlem Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-September-2014 kl. 20:56 |
hey alle sammen!!!
nogen af jer der ved hvor man kan købe løst AT lærred til DIY?
|
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
jacobthor91
Guld medlem Oprettet: 27-September-2012 Sted: ikast, danmark Status: Offline Point: 673 |
Funktioner
Tak(0)
|
dit link virker ikke hos mig:/
|
|
huntiedk
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Funktioner
Tak(0)
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
Mr. Duck
Bruger Oprettet: 23-Maj-2011 Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor god er den AT dug i forhold til f.eks. Lissau's AT dug?
|
|
jacobthor91
Funktioner
Tak(0)
|
Det kunne jeg også godt tænke mig at høre lidt om, og så syntes jeg i øvrigt deres hjemmeside og specielt handels delen er uoverskuelig. Jeg kan slet ikke finde ud af det hehe, ville gerne lave et 100" 16:9 lærred, men kan ikke rigtig finde ud af hvad det koster eller hvor jeg kan tilføje det til kurv.
|
|
Berdel
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1153 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bare send dem en mail med de mål du skal bruge osv så klarer de resten. De er meget flinke til at hjælpe
|
|
Mr. Duck
Bruger Oprettet: 23-Maj-2011 Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ingen som tør give et bud på hvilken AT dug som er bedst hos hhv. Lissau eller Seymour? :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |