|
VSX-919AH og 3D |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fed1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2008 Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-September-2014 kl. 09:38 |
Hej. Jeg har fået overtale min bede halvdel til at den gamle gildesal bliver til bio. Men der er ikke mange midler at gøre med. Derfor vil jeg genbruge så meget som muligt fra mit eksisterende setup, hvilket inkluderer en Pio VSX-919AH 7.1 reciever. Men hvordan er det lige med den og en 3D projektor? Jeg formoder ikke der er chance for at sende et 3D signal igennem? Jeg regner med at det bliveren BenQ W1300 el. Optoma HD26 projektor og de har ikke optisk ud. Er jeg tvunget til at vælge imellem ingen 3D/ny reciever?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er din kilde?
Hvis din afspiller har hdmi og optisk ud, vil det virke. Klaus |
|
![]() |
|
fed1 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2008 Status: Offline Point: 26 |
Indtil videre min PS3, jeg mener den har optisk. Ser kun blu-ray, så det er bare at acceptere at jeg ikke kan få i pose og sæk, med gammelt udstyr? Her tænker jeg på div HD lydformater via optisk..
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
HD lyd er (i følge min mening) overvurderet i forhold til at bruge penge på bedre højttalere og rumforbedring. Det får man meget mere ud af.
Klaus |
|
![]() |
|
Ok, tak for svar. Så jeg kan altså godt få 7.1 over optisk?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |