|
FIFA 15 PS4 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BaSsE_- ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 08:49 |
Hej alle sammen
Tænkte der måske var nogen der spillede fifa 15, som kunne være interesseret i at være venner på PSN..
Så kunne vi jo spille friendly seasons osv....
Jeg spiller selv Ultimate Team, så hvis der er nogen der er friske så lad os tilføje hinanden som venner...
PSN ID:
BaSsEdReJeR
![]() |
|
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy - |
|
![]() |
|
Svane- ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tilføj bare mig, jeg er klar:-)
PSN: Svane
|
|
![]() |
|
BaSsE_- ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jamen det gør jeg da bare, har også en kammerat der spiller med så så smider lige dit id videre...
|
|
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy - |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |