recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - evolution kit
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

evolution kit

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jkaan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-September-2014
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jkaan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: evolution kit
    Sendt: 30-September-2014 kl. 23:40
har købt evolutions kit sek-1000/XC til mit samsung tv UE46ES8005U. sørgede for at tv'et var installeret med den nyeste firmvare, installerede kit'tet hvilket gik fint. men da jeg så ville på wifi, kunne den overhovedet intet netværk finde.
satte så kablet til, og kom på nettet, fik så opdateret og prøvede endnu engang at finde wifi'en men intet resultat. der var så også lige et yderligere problem, kit'tet blev extremt varm.
har søgt som en gal på nettet for at se om jeg kunne finde nogen med samme problem, men har indtil videre intet kunne finde.
så håber der er måske er nogen her der kender til problemet......
jkaan
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Oktober-2014 kl. 09:06
Jeg kender alene evolution kit sek-2500. Her følger et nyt connectkabel og det er nødvendigt at skifte til dette kabel, selv om det gamle ser ud på samme måde. Mit forslag er at hvis der medfølger nyt kabel, så prøv denne udskiftning.
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu