|
IOS 8 forum på iPad |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
LarsGeisler
Super bruger Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-September-2014 kl. 10:32 |
Hej, efter jeg opdaterede til iOS 8.02 på min Ipad, med retina skærm, bliver forum vist med meget store bogstaver - så store at det nærmest er ubrugeligt.
På en Ipad mener jeg faktisk at det normale forum burde bruges og ikke "beta" versionen. Med venlig hilsen Lars |
|
pfugl
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har samme problem. Enten bliver indlæggende så store at de flyder ud over skærmen med en kæmpefont, eller osse fylder de kun halvdelen af skærmen. Det er ikke lykkedes mig endnu at find ud af hvornår der sker hvad.
Kunne Recorders programmører ikke lige prøve at teste forumet på en IPAD med IOS8 så vi kan få det fixet? |
|
/Peter
|
|
Schjelde
Guld medlem Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=134782&title=recordere-forum-p-ios
Mercury og Chrome virker perfekt men ikke den der safari. |
|
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
|
LarsGeisler
Funktioner
Tak(0)
|
Kan det fordi vi kommer ind på en side der er mærket "beta"?
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det virker med standardversionen, men mobilversionen, hvor der står beta øverst har al for stor skrift.
iPad Air med iOS 8.02 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
pfugl
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan man skifte til standardversionen når man kører på en IPAD?
|
|
/Peter
|
|
Schjelde
Guld medlem Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja du kan. Mener det er nederst. Så er det nogenlunde på iPad men stadig knap så fedt på iPhones.
Recordere.dk er bare ikke gearet til apple produkter. |
|
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
|
LarsGeisler
Funktioner
Tak(0)
|
Til Schelde - kan du forklare lidt nærmere, jeg synes ikke lige jeg kan finde det.
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
Forum forside - nederst på siden. "Skift til standard version" Det huskes i en cookie, og dermed er det kun for den enhed. Efter skiftet står der "Skift til mobil version" samme sted. Hvis der er behov for at skifte tilbage /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
LarsGeisler
Funktioner
Tak(0)
|
Jep - det virker, man skal bare gøre det på sin Ipad.
Jeg takker! |
|
pfugl
Funktioner
Tak(0)
|
Også tak til Schelde herfra.
|
|
/Peter
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
Virker også her
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |