|
Beolab 9 summen |
Besvar |
Forfatter | |
Jacob170887
Ny bruger Oprettet: 04-Oktober-2014 Sted: Stavanger, no Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Oktober-2014 kl. 13:46 |
Hej alle sammen
Jeg har købt et par nye beolab 9 højtalere og sat det til et gammelt ouverture anlæg jeg har overtaget efter mine forældre. Når jeg koble det sammen og spiller lavt er der en svag brummen i baggrunden - er det normalt? Eller er anlegget for gammelt? :-/ ellers ret lækre højtalere :) Jeg har de nyeste mk3 kabler så kan ikk forstå der skulle være forstyrrelse. Håber der er nogen der kan svare på mit spørgsmål |
|
MichaelA
Guld medlem Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
Funktioner
Tak(0)
|
Prøv at vende 220V stikket i væggen/stikdåsen på Beolab 9, først det ene og så det andet, ja lyder underligt ved jeg godt, men prøv det.
Ellers spørg din B&O forhandler |
|
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
|
Jacob170887
Ny bruger Oprettet: 04-Oktober-2014 Sted: Stavanger, no Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har jeg prøvet det og uden hjælp :-( men tak for foreslaget
Har prøvet at snakke med min b&o butik og de mener at enten var det normal lyd (summen) eller så var det en for gammel ouverture jeg har... |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |