|
Netflix nedetid |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 11:56 |
Er Netflix også meget nede hos jer andre? Over den sidste uges tid, har jeg haft problemer med at logge ind på både den Danske, Engelske, Amerikanske og Hollandske.
Hvis jeg endelig kommer ind, så hænger den enormt meget og det er sjældent at jeg rent faktisk får adgang til en film.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mit kører faktisk bedre end normalt for tiden på Apple TV
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Jeg har ikke lige tjekket på andre maskiner, men på min PC er den helt gal.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Ingen problemer på iPad og Sony-enheder her.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Heller ingen problemer på nogle enheder her testet på smart tv, iPad, android mobil, ps3 og fra pc.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Ingen problemer på smart-tv her.
|
|
![]() |
|
Allan m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Oktober-2011 Status: Offline Point: 86 |
Heller ingen problemer på nogle enheder her.
bluray afspiller/ ps3/ps4 og smart tv. |
|
![]() |
|
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
Prøv evt at rense ud i cookies med C-Cleaner.
![]() |
|
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4075 |
Igen problemer på android, wp 8.1 eller win8.1
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7228 |
Netflix nede klik her
Redigeret af hansie - 05-Oktober-2014 kl. 18:35 |
|
![]() |
|
Tak for linket Hansie.
Jeg må prøve at rense lidt ud i min computer, da det må være her at problemet ligger :) Tak for hjælpen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |