|
S: Screen Goo high contrast |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KeeZor ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-September-2014 kl. 14:14 |
Jeg malede sidste år mit lærred med Screen Goo, og har en god mængde tilbage.
Det har været opbevaret mørkt og køligt, i lufttætte beholdere, så det har ikke taget skade på nogen måde. Der er 500 ml tilbage af reflective coat (grundmaling), og ca 350 ml tilbage af finish coat. Grunden til at der er lidt mindre finish coat er at jeg fik hældt lidt rigeligt op, så der gik en del til spilde. se mere her: http://www.goosystemsglobal.com/index2237.html?cont=products Jeg har selv malet et lærred på ca. 100", så der skulle gerne være til at male minimum 80" tilbage. Jeg er åben for bud, det befinder sig i Hvidovre, men kan selvfølgelig også sendes. |
|
![]() |
|
KeeZor ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen som har interesse, alle bud modtages
![]() |
|
![]() |
|
jduro ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
Hej. Har du stadig en rest tilbage, kunne jeg godt være interesseret.
Hvordan syntes du resultatet blev |
|
![]() |
|
jeg har stadig de rester tilbage som jeg har vurderet til 500ml og 350ml
Redigeret af KeeZor - 10-November-2014 kl. 15:46 |
|
![]() |
|
jduro ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
Hej.
Kom lige til at se at der kun er til ca.80". Jeg har 92", så jeg er bange for at der ikke vil være nok. Jeg bliver desværre nok nød til at bestille et fuldsæt hos leverandøren. |
|
![]() |
|
det er bare i orden :)
Hvis du kommer til at mangle lidt kan du jo bare sige til :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |