recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Screen Goo high contrast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Screen Goo high contrast

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KeeZor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-August-2010
Sted: DK, Hvidovre
Status: Offline
Point: 387
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeeZor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Screen Goo high contrast
    Sendt: 28-September-2014 kl. 14:14
Jeg malede sidste år mit lærred med Screen Goo, og har en god mængde tilbage.
Det har været opbevaret mørkt og køligt, i lufttætte beholdere, så det har ikke taget skade på nogen måde.

Der er 500 ml tilbage af reflective coat (grundmaling), og ca 350 ml tilbage af finish coat.
Grunden til at der er lidt mindre finish coat er at jeg fik hældt lidt rigeligt op, så der gik en del til spilde.

se mere her:
http://www.goosystemsglobal.com/index2237.html?cont=products

Jeg har selv malet et lærred på ca. 100", så der skulle gerne være til at male minimum 80" tilbage.

Jeg er åben for bud, det befinder sig i Hvidovre, men kan selvfølgelig også sendes.
Til top
KeeZor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeeZor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 19:11
Ingen som har interesse, alle bud modtages Smile
Til top
jduro Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 198
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jduro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2014 kl. 15:10
Hej. Har du stadig en rest tilbage, kunne jeg godt være interesseret.
Hvordan syntes du resultatet blev
Til top
KeeZor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeeZor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2014 kl. 15:46
jeg har stadig de rester tilbage som jeg har vurderet til 500ml og 350ml

Redigeret af KeeZor - 10-November-2014 kl. 15:46
Til top
jduro Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 198
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jduro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2014 kl. 13:22
Hej.

Kom lige til at se at der kun er til ca.80". Jeg har 92", så jeg er bange for at der ikke vil være nok. Jeg bliver desværre nok nød til at bestille et fuldsæt hos leverandøren.
Til top
KeeZor Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeeZor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2014 kl. 15:43
det er bare i orden :)

Hvis du kommer til at mangle lidt kan du jo bare sige til :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu