|
wd live stopper film |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lexmandk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2011 Sted: sønderborg Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Oktober-2014 kl. 11:12 |
Hej
jeg har en WD LIVE og lige pludselig når jeg afspiller film på den fra en extern harddisk så gå filmen ud 3-5sek og kommer så igen og det sker op til flere gange i en film og med alle formater nogen der ved hvad det skyldes og hvad jeg kan gøre |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kører formodentlig trådløst. Der har jeg erfaret at efter den sidste firmware er den blevet slem til dette ,virker som at den nye er dårlig til at handle cachelageret og flushe memory.
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
lexmandk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2011 Sted: sønderborg Status: Offline Point: 6 |
nej som skrevet afspiller jeg direkt fra en extern harddisk med usb stik
|
|
![]() |
|
Ashanti ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
Jeg har prøvet 2 film for at se om min gjorde det samme. De kørte igennem uden fejl. Kan det være harddisken der fejler?
|
|
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636 Mirage OS³-FS Front LR Mirage OS³-CC Center Mirage OS³-Sats Surrounds Mirage MM-8 subwoofer HUMAX YSR-4000 Nvidia Shield |
|
![]() |
|
måske må prøve en anden vender lige tilbage
|
|
![]() |
|
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
Hvis du mener at skærmen går i sort og så tilbage et split sekundt eller lign .....så kan det sagtens være et dårligt / defekt HDMI kabel.
Har selv oplevet det på min WD TV Live.
|
|
![]() |
|
ok prøver at skifte kabel tak
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |