recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - wd live stopper film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

wd live stopper film

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lexmandk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: sønderborg
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lexmandk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: wd live stopper film
    Sendt: 07-Oktober-2014 kl. 11:12
Hej
jeg har en WD LIVE og lige pludselig når jeg afspiller film på den fra en extern harddisk så gå filmen ud 3-5sek og kommer så igen og det sker op til flere gange i en film og med alle formater nogen der ved hvad det skyldes og hvad jeg kan gøre
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2014 kl. 15:08
Du kører formodentlig trådløst. Der har jeg erfaret at efter den sidste firmware er den blevet slem til dette ,virker som at den nye er dårlig til at handle cachelageret og flushe memory.

Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lexmandk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2014 kl. 21:05
nej som skrevet afspiller jeg direkt fra en extern harddisk med usb stik
Til top
Ashanti Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-September-2008
Sted: Denmark
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ashanti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 00:20

Jeg har prøvet 2 film for at se om min gjorde det samme. De kørte igennem uden fejl.

Kan det være harddisken der fejler?
Samsung UE55D8005
Onkyo TX-NR636
Mirage OS³-FS Front LR
Mirage OS³-CC Center
Mirage OS³-Sats Surrounds
Mirage MM-8 subwoofer
HUMAX YSR-4000
Nvidia Shield
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lexmandk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 08:25
måske må prøve en anden vender lige tilbage
Til top
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-August-2010
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 12:50
Hvis du mener at skærmen går i sort og så tilbage et split sekundt eller lign .....så kan det sagtens være et dårligt / defekt HDMI kabel. 

Har selv oplevet det på min WD TV Live. 
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lexmandk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 13:12
ok prøver at skifte kabel tak
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu