|
Alt solgt |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
falle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Juli-2014 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Oktober-2014 kl. 23:42 |
Alt solgt
Redigeret af falle - 19-Oktober-2014 kl. 21:45 |
|
![]() |
|
Havana ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne du have interesse i at sælge Mario Kart 8 og Super Mario 3D alene?
|
|
Mvh Havana.
|
|
![]() |
|
falle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Juli-2014 Status: Offline Point: 631 |
Jeg prøver lige et samlet salg i første omgang :-) men hvad ville du give for de to evt.?
|
|
![]() |
|
quadrago ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 504 |
Hvor befinder maskinen sig?
|
|
![]() |
|
Horsens :-)
|
|
![]() |
|
Nedsat pris.
|
|
![]() |
|
hvalen74 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
Hej Falle
Byder 2000kr afhentet i Horsens :) |
|
![]() |
|
Havana ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
Jeg vil gerne give 300 for de to omtalte spil.
|
|
Mvh Havana.
|
|
![]() |
|
hvalen74 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
Hej falle
Skal jeg købe skal det være samlet med alle spil og møder gerne din pris på 2100kr :) Vh Carsten
|
|
![]() |
|
Opdateret.
|
|
![]() |
|
Hvis du vil sælge Super Mario 3D world og MarioKart 8 for 350 kunne jeg godt være interesseret.
|
|
Mvh Havana.
|
|
![]() |
|
^ Ellers tak. Laveste pris for de to tilsammen er 450 + porto.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |