|
K => Kabler (ethernet, COX, DVI) |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Oktober-2014 kl. 00:35 |
Hey guys.
Jeg står og mangler disse kabler: - 10m Ethernet kabel - 5-7m cox kabel (antenne kabel) - DVI kabel (DVI-D dobbelt link) Jo tættere på Valby og Østerbro det befinder sig desto bedre for mig mht. afhentning, men hold ikke tilbage kan i princippet hente i hele Københavns området. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ethernet kablet koster 70kr i HN
|
|
![]() |
|
Gucal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2013 Status: Offline Point: 429 |
Det skal forholdsvis være okay kvalitet ikke skrammel fra Harald Nyborg, Jysk, Daells Bolighus osv osv.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40642 |
Antennekabel koster heller ikke meget hos nærmeste forhandler, af hvilke der er flere af på Østerbro, Expert, Fona og andre. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ikke alt fra HN er skrammel. Nævnte kabel har jeg selv, og det er en udmærket kvalitet. |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Har en ruller med Cavel coaix kabel (Dobbelt skærmet), hvis du skriver hvor mange meter du skal bruge, og hvilket stik du skal have i værd ende kan jeg lavet en til dig.
det bliver med EX6plus fra PPC, samt 2 vinklet 90g stik med han & hun prop i værd ende. |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Kampus:
Hvor mange meter er det ethernet kabel du omtaler i HN? Radiomanden: Synes det er lidt halv dyrt i de butikker du nævner. Havde mere håbet på at der sad nogen inde med noget som lå og flød de vil af med for symbolsk beløb Benjamin7: Hvad ville det koste mig at få lavet et 6m langt kabel? |
|
![]() |
|
10 meter
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19916 |
http://www.harald-nyborg.dk/search?q=Netværkskabel Klaus |
|
![]() |
|
Er så i mellemtiden steget til 79kr
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
hej igen.
76.- plus lidt til et frimærke Har forresten også cat 6 utp kabel til at ligge og stik, så den kan jeg klare til ca 4.- meteren Redigeret af Benjamin7 - 11-Oktober-2014 kl. 13:30 |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Benjamin7:
Jeg smider lige en PB hvis det får interesse. Skal bruge 10m ethernet så det går ikke med 4m |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |