|
Apple tv-problem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Oktober-2014 kl. 12:48 |
Har Apple tv tilsluttet et Samsung smart tv. Men hvis der går nogle dage imellem brug af Apple tv og jeg så igen vil benytte Apple tv, så registrerer tv'et ikke Apple tv. Det kræver tænd-sluk af Apple tv, før tv'et opdager Apple tv igen... Nogen løsning på det?
/kris |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan supplere dette med at de atv3 som jeg har som kører på nyeste firmware ikke popper op i apple remote appen før end atv3 er genstartet, de andre atv3 keg har som ikke kører på nyeste firmware popper fint op.. Så jeg gætter på en bug i den nyeste firmware på atv
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
Grotesk ringe. Hvis så strømstikket var let at hive ud og ind igen....
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Jeg kan nu genstarte den med alu fjerbetjeningen via menuen på den.. Altså uden at skulle hive strømstikket.. Med stadig noget skidt med fejl på firmware..
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Men den registreres jo ikke så alu-fjernbetjeningen har ikke rigtig værdi før strømmen er taget og den registreres via mit tv igen...?
/kris |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |