recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple tv-problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple tv-problem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple tv-problem
    Sendt: 11-Oktober-2014 kl. 12:48
Har Apple tv tilsluttet et Samsung smart tv. Men hvis der går nogle dage imellem brug af Apple tv og jeg så igen vil benytte Apple tv, så registrerer tv'et ikke Apple tv. Det kræver tænd-sluk af Apple tv, før tv'et opdager Apple tv igen... Nogen løsning på det?

/kris
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2014 kl. 13:23
Jeg kan supplere dette med at de atv3 som jeg har som kører på nyeste firmware ikke popper op i apple remote appen før end atv3 er genstartet, de andre atv3 keg har som ikke kører på nyeste firmware popper fint op.. Så jeg gætter på en bug i den nyeste firmware på atv
Mvh

René
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2014 kl. 13:33
Grotesk ringe. Hvis så strømstikket var let at hive ud og ind igen....
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2014 kl. 15:27
Jeg kan nu genstarte den med alu fjerbetjeningen via menuen på den.. Altså uden at skulle hive strømstikket.. Med stadig noget skidt med fejl på firmware..
Mvh

René
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2014 kl. 15:38
Men den registreres jo ikke så alu-fjernbetjeningen har ikke rigtig værdi før strømmen er taget og den registreres via mit tv igen...?

/kris
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu