|
Netflix på raspberry pi? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Oktober-2014 kl. 10:27 |
Læste for en tid siden, at der skulle være kommet en ændring i netflix så de gik til HTML 5?
Som jeg lige kan regne ud, burde det jo betyde, at raspberry pi med en xbmc udgave også burde kunne køre det nu, men er der nogen der har erfaring med dette? |
|
![]() |
|
Hyl.dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet: http://www.youtube.com/watch?v=mJFnARZijeI?
|
|
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60 * Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp) * Front - XTZ 99.36 MK1 * Center - XTZ 99.25 MK1 * Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul) |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Jep, men synes ikke rigtig den svarer på mit spørgsmål .
Og ja har Googlet løs på det. Men efter som alt jeg finder er fra før sommeren, og opdateringen i netflix først kom efter sommeren, synes jeg ikke, at finde et troværdigt svar |
|
![]() |
|
Skal måske lige specificere, at jeg ikke ejer en, men mangler en afspiller, og er netflix noget til r-pi så er det, for mig den optimale løsning.
|
|
![]() |
|
Spunk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
Mener ikke der findes en ordentlig netflix løsning til rPi Xbmc. Jeg ville anbefale dig en Raspbmc til dine alm. film og en chromecast ved siden af til netflix.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
ikke endnu, men Netflix er åbenbart i gang med lidt sammen med blandt andet ubuntu og google via chromebrowseren, så der skulle komme native understøttelse for det. http://www.engadget.com/2014/10/10/netflix-support-comes-to-ubuntu/
Så bliver det noget sjovere for rigtigt mange med en pi eller de nyere ARM-bokse der kommer med blandt andet ubuntu. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |