|
Pioneer SC-LX78 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sloppy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-September-2014 kl. 13:00 |
Jeg overvejer at købe en Pioneer SC-LX78, men har ikke rigtigt kunde finde nogle anmeldelser af den. Er der nogen herinde der har nogle erfaringer/bemærkninger til denne model? Den er lidt dyr, så skulle (håber) gerne kunne leve op til prisen.
|
|
![]() |
|
Sloppy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu har jeg bestilt den så nu skal i ikke komme bagefter og sige det er noget lort jeg har købt....
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Hejsa...
Forumet er pænt dødt for tiden, alt omhandler køb/salg/bytte plus et par tråde om ugens tv og telefoner... ;) Tilbage til topic, pioneer laver nogle lækre surroundprodukter, jeg kan næppe forestille mig du bliver skuffet. Har selv haft bl.a en lx 83, det var en virkelig strømstærk forstærker som også spillede ganske hæderligt i stereo. Du skal nok blive lykkelig med den ;) |
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
![]() |
|
Mentalisac ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2012 Status: Offline Point: 209 |
Jeg må indrømme at jeg også er fuldt ud tilfreds med min
|
|
![]() |
|
Lyder godt :-) mange tak
|
|
![]() |
|
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
- kan du uddybe hvad det er som er "fuldt tilfreds" med ?
Er det lyden ? ( lyder den "digital"/Klasse D-agtigt ? ) Og hvordan trækker den dine højtalere ? MVH Jesper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |