|
Solgt: Mediacenter PC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Oktober-2014 kl. 13:13 |
Har kørt Plex media center helt perfekt med 1080 Bluray rips.
Kabinet: LC Power LC-1400mi CPU: Core i3 I3-4130 3.4 GHz Motherboard: ASRock H81M-HDS 4 GB RAM 600 GB Harddisk Windows 8 Pro Licens Ny pris 2000-2500 kr. købt 30-12-2013, har stået slukket langt det meste af tiden. Har nok kørt 20-30 timer i alt. Pris 1000 kr. Pris uden windows licens 900 kr. (kommer frisk formateret så) Porto 60 kr. uden omdeling, 80 kr med omdeling. Befinder sig i Brabrand, Århus Betaling med swipp eller Mobilepay fortrækkes Bud modtages, men forbeholder mig retten til alt :) Redigeret af Elmstrom - 12-Oktober-2014 kl. 14:02 |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet at afspille Bluray-iso fra den?
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
den napper jeg
har sendt pb
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Øh... nå. Ja, sælger må naturligvis sælge til hvem han vil, men der var da en grund til jeg spurgte til maskinen ![]() |
|
![]() |
|
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
Sælger den til steftholm, men ja lidt overraskende at den blev solgt så hurtigt (min pris var nok for lav, hehe).
|
|
![]() |
|
Ja, du kunne på et par minutter have fået 3-400 mere for den.
|
|
![]() |
|
Men der ud over... Kan den afspille BD-iso?
|
|
![]() |
|
det har jeg aldrig testet, jeg bruger makemkv til at rippe mine blurays. Men den har godt med overskud til det job 10-20% CPU belastning uden hardware decoding. CPUen kan klart anbefalde.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |