|
xbmc mac |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Oktober-2014 kl. 14:07 |
Har mavericks nu og har ikke den rigtige version af xbmc - det er 12.3 til osx og ikke OSX x86-64 - jeg kan bare ikke finde den. nogen der har den ?
|
|
![]() |
|
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://xbmc.org/download/
Når ellers de kommer op at køre igen, kan du vel blot hente herfra? Edit: På trods af den store advarsel på siden, ser download dog ud til at virke fint. Redigeret af Nick_S - 13-Oktober-2014 kl. 14:12 |
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
det var det første sted jeg så efter - den er der ikke
|
|
![]() |
|
Juiceren ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
http://mirrors.xbmc.org/releases/osx/i386/xbmc-13.2-Gotham-i386.dmg
|
|
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
|
![]() |
|
Det lader til at den virker næsten nu - tak
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Hvorfor kører du ikke plex på Mac ?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Har prøvet den - den kommer ikke i nærheden af XBMC syntes jeg.. ;-))
Jeg har en minix m8-h sat til mit tv med xbmc og det kører bare Redigeret af Niller55 - 13-Oktober-2014 kl. 16:26 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |