recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Argus TV + Yousee Bland selv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Argus TV + Yousee Bland selv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
noerden Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 522
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noerden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Argus TV + Yousee Bland selv
    Sendt: 13-Oktober-2014 kl. 16:57
Hej

Jeg er ved at være træt af kanaludvalget hos Yousee. Jeg har mellempakken og vil gerne have nogle naturprogrammer, men synes det er lidt vildt at betale over 500 pr. md (efter nytår) plus licens.
Man kan desvære kun skifte 10 kanaler - ville ellers gerne af med TV3 og TV2...

Det egentlige spørgsmål går på hvordan for jeg subj. til at virke? - nogen der har prøvet?

Jeg har 3 terratec usb tunere, og skal vel have nogle kortlæsere - plus en masse kort fra Yousee (et til hvert fjernsyn+tuner).
Hvilken kortlæser skal/kan man bruge og hvordan sættes det op med Argus?

På forhånd tak.
/noerden
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2014 kl. 17:13

Er der mulighed for CA til de Tunere du har.? Så skal du have det antal CA moduler som der er er behov for, de kan købes hos You See eller hos deres forhandlere, det kan de nødvendige kort også, ved køb af kort oplyses det hvilke kanaler der ønskes, så er du kørende.
Det kræver som bekendt minimum Grundpakke for at få extra/bland selv kanaler.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
noerden Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 522
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noerden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2014 kl. 18:48
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Er der mulighed for CA til de Tunere du har.? Så skal du have det antal CA moduler som der er er behov for, de kan købes hos You See eller hos deres forhandlere, det kan de nødvendige kort også, ved køb af kort oplyses det hvilke kanaler der ønskes, så er du kørende.
Det kræver som bekendt minimum Grundpakke for at få extra/bland selv kanaler.

Hejsa
Jeg udtrykte mig måske ikke lige så tydeligt :-)
Det er typen af kortlæsere jeg ønsker hjælp til. Jeg skal have nogle eksterne da det er usb tunerkort jeg har i mit mediecenter. Så jeg skal have nogle der virker med usb tuner og Argus TV
Alt det andet har jeg styr på ;-)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2014 kl. 18:58

Hmm tja. Der skal du nok have en Tuner(e) der har kort læser.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu