|
Bedste tv+lyd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rsp1979 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Oktober-2014 kl. 21:09 |
Hejsa jeg har surfet lidt rundt på danske og engelske sider og fundet frem til følgende kombi:
Sony Bravia KDL50w805B til 6299 kr Maxell Mxsp-sb3000 1662 kr Mit budget ligger deromkring kan andre sammensætte bedste lyd og billede til max 9k? Mvh Rune |
|
![]() |
|
Rsp1979 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen bud på bedre fjernsyn samt soundbar til samme pris?
Havde endvidere tænkt på Yamaha yas-152 ??? M.v.h. Rune ![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
Hvad er god lyd for dig ?
Næsten umuligt at rådgive når der skrives 1700.- soundbar. Køb i en netbutik hvor du har mulighed for sende retur hvis du ikke syntes om lyden. |
|
![]() |
|
Hej Hansie
Jeg har ingen erfaring med soundbars, subwoofers eller surround anlæg! Så god lyd er vel to tak bedre end hvad et standard tv kan levere ;-) . Jeg har set diverse tests på bla. "lydogbillede" samt nogle engelske sites og jeg ved at det er meget subjektivt med bedømmelse af god lyd. De soundbars jeg har listet til omkring 1500-1700kr kan de levere en bare nogenlunde bedre lyd end hvad jeg vil få med det foreslåede Sony tv? Tv´et er blevet rost på alle fronter, men havde et lille "men" ved lyden og derfor havde jeg tænkt på om jeg kunne forbedre tv´ets formåen betragteligt med en soundbar? Jeg er alm fjernsynsbruger og ser tv fra tid til anden og lidt film ;-) |
|
![]() |
|
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Hvis du har et bare nogelunde anlæg stående vil du få bedre lyd ved at tilslutte dit fjernsyn til dette.
En soundbar er i min verden at sætte sig mellem to stole ![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
Om man kan nøjes med 2 højtalere fra anlægget kommer vel meget and på placeringen.
En soundbar passer jo lige under tv. Selv bruger jeg en Sonos playbar efter jeg gik væk fra 5.1 lyd |
|
![]() |
|
Bladerunner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: Midtsjælland Status: Offline Point: 306 |
Der bliver brugt så meget krudt på at skærmen skal være så tynd som overhovedet muligt og så sætter man en tyk soundbar nedenunder
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |