|
Alternativ til Denon 2113 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Oktober-2014 kl. 08:04 |
Jeg søger en anden forstærker til min Zensor surround pakke (Zensor 5,1 og center).
Min Denon er jeg egentlig tilfreds med, men vil gerne have 2 sub outputs og gerne mere power, nå ja og så en lille ting, trigger output. Nu står min subwoofer on 24/7:) Jeg har tidligere haft en Yamaha V1073, som jeg virkelig elskede lyden af til Zensor, dog blot Zensor 1. Den bliver dog for stor til at kunne være i mit møbel. Istedet har jeg kigget på Yamaha V775, som fåes til 2800kr, hvilket umiddelbart virker til en god deal. En hurtig google sammenligning, vil sammeligne Denon 2113 med Yamaha v673, så tænker det måske ligefrem er en opgradering, eller? Ved Yamaha er jeg dog ked af, at den ikke vil samarbejde med mit tv. Dvs Yamaha formår ikke at slå ARC til, så tv lyden går over anlægget, det skal jeg gøre manuelt hver gang. Ikke et problem med en multi remote, men sådan en har jeg ikke pt. Mit budget er 4000kr og gerne brugt. Hvad vil i anbefale til en Zensor pakke?
|
|
![]() |
|
mkjensen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2012 Status: Offline Point: 32 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis din subwoofer er DALI SUB E-12 F, som jeg selv bruger i et Zensor 5.1 setup, kan du blot sætte power mode til auto, så tænder subwooferen automatisk ved signal. Andre enheder kan sikkert noget tilsvarende.
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Kig evt lidt på den 3808a der er på køb og salg.Mvh. Fausing
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Fik ikke skrevet det i første indlæg, men 3D er også noget jeg benytter, så den linkede har desværre ikke interesse
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |