recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Plex vob filer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Plex vob filer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gsxr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gsxr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Plex vob filer
    Sendt: 12-Oktober-2014 kl. 17:41
Hej 

Jeg har lige installeret plex på min Qnap nas. MEN kan det passe at plex ikke kan læse/se vob filer, da den kun viser børnenes film som er mpeg, og alle de mine film er vob.??
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2014 kl. 18:07

Du skal bruge et program der hedder wobmerge 2.52 til at samle dem, så vil det virke.
Det er hvad en bruger på Plexforum har skrevet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Gsxr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gsxr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2014 kl. 20:29
Mange tak for svar
Til top
Gsxr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gsxr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2014 kl. 16:46
Nu Fik jeg samlet alle mine vob filer til 1 fil på mine film. Men hvor blev underteksterne af.??
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2014 kl. 17:41

Det emmne blev ikke berørt i plexforum, da det er Engelsk, og undertekster derfor ikke er relevant. Du må søge andetsteds for den problematik.
Det lyder dog underligt, hvis der er tekster med på original filerne.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2014 kl. 18:06
Dem må du hente som .srt på subscene.com
Til top
Gsxr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gsxr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2014 kl. 19:13
Det er lidt mærkeligt for nogen har undertekster når de bliver afspillet via xbmc, Jeg kan ikke vælge undertekster de er der bare. Samme film i plex har ingen tekster og kan heller ikke vælges
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu