|
Streaming af Telia TV til PC? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bdef ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2014 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Oktober-2014 kl. 12:09 |
Jeg har snakket med Telia og de siger at man ikke kan, men det kan da ikke passe at de har opfundet en protokol som ikke bruges af andre end deres egne bokse.
Jeg tror på at de bruger nogle standard protokoller og hvis de gør det, så må man også kunne hente et eller andet, så vi kan se det via f.x. VLC. Er det nogle derude, som har erfaring med netop det her? Eller bare lidt viden? VH Benny |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sådanne streams er kryptere de, så at de kun afkodes af udbyderens udstyr. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Ahhh ... Så gir' det lidt mening. Det spiser bare økonomien i projektet at skulle ha' to af disse bokse :-)
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Tilbyder de ikke noget Multiroom.? |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Jeg tror de levere en boks med i abonnementet og at flere bokse koster 69 kr/mdr. Man må leje alle de bokse man vil, men det koster dog 3-5 mbit pr. kanal man ser.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |