|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lorentzen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() Sendt: 04-Oktober-2006 kl. 11:49 |
Hej, jeg har stødt på DVE i forskellige tråde efterhånden. Det er en form for kalibrering af et LCD tv. Men hvordan foregår det? Og er det noget jeg selv kan gøre? |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Online Point: 12348 |
![]() |
Det er kalibrering til ALLE slags TV, altså også plasma, CRT og sågar også projektorer.
Meningen med DVD'en er lige præcis, at du skal gøre det selv. Resultatet bliver ikke lige så godt, som hvis du betaler Otto 2500,- for at komme forbi og foretage en ISF-kalibrering, men du vil sandsynligvis kunne forbedre dit billede væsentligt. Digital Video Essentials |
|
![]() |
|
Lorentzen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Tak for hjælpen. Dvs at jeg sætter DVDen i maskinen og så giver den mig mulighed for at kalibrere hvordan billedet bliver bedst når jeg ser TV? Smart |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7132 |
![]() |
ja noget i den stil. Det tager sin tid at justere korrekt, men hvis du køber dve så følger der også farve glas med i sættet som bruges sammen med dine øjne Hans |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |