recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Intern signalfejl hos Stofa?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Intern signalfejl hos Stofa?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Intern signalfejl hos Stofa?
    Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 06:48
Vi havde skiftevis fejl/dårligt billede på Stofas digitale sendenet på adskillige (måske ligefrem alle) kanaler i går aftes. Her til morgen var der i al fald på TV2 News stadig dårligt billede. Havde ikke tid til at checke andre.

Problemerne opstod altid kortvarigt og udmøntede sig lidt som et dårligt signal med pixeleringer og lettere smadret billede. Jeg havde dog signalkvalitetscheck kørende på flere kanaler i længere tid og der blev der meldt 100% signalkvalitet og ingen bitfejl hele vejen igennem.

En kammerat, der bor en bydel og adskillige kilometer væk, havde ligeledes problemer. På Stofas side med driftsinformation står der til gengæld intet.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Ehlz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Januar-2012
Sted: Århus
Point: 299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ehlz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 07:47
Samme fejl i 8000 i går aftes!

/Ehlz
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 08:44
Godt at vide. Jeg bor for øvrigt i Hasle og min kammerat i Gl. Åbyhøj.

Håber at Stofa får styr på dette hurtigst muligt.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 09:32
Det virker som om Stofa begyndte at interessere sig for problemet i løbet af i går formiddags. Der røg i al fald en besked op i driftsinformationen. Denne besked er væk igen, men signalet er altså stadig ikke top notch. Så sent som i morges var der stadig fejl på TV2 News.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu