|
Intern signalfejl hos Stofa? |
Besvar |
Forfatter | |
azrael
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1692 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 06:48 |
Vi havde skiftevis fejl/dårligt billede på Stofas digitale sendenet på adskillige (måske ligefrem alle) kanaler i går aftes. Her til morgen var der i al fald på TV2 News stadig dårligt billede. Havde ikke tid til at checke andre.
Problemerne opstod altid kortvarigt og udmøntede sig lidt som et dårligt signal med pixeleringer og lettere smadret billede. Jeg havde dog signalkvalitetscheck kørende på flere kanaler i længere tid og der blev der meldt 100% signalkvalitet og ingen bitfejl hele vejen igennem. En kammerat, der bor en bydel og adskillige kilometer væk, havde ligeledes problemer. På Stofas side med driftsinformation står der til gengæld intet. |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
Ehlz
Super bruger Oprettet: 23-Januar-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 299 |
Funktioner
Tak(0)
|
Samme fejl i 8000 i går aftes!
/Ehlz
|
|
azrael
Funktioner
Tak(0)
|
Godt at vide. Jeg bor for øvrigt i Hasle og min kammerat i Gl. Åbyhøj.
Håber at Stofa får styr på dette hurtigst muligt. |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
azrael
Funktioner
Tak(0)
|
Det virker som om Stofa begyndte at interessere sig for problemet i løbet af i går formiddags. Der røg i al fald en besked op i driftsinformationen. Denne besked er væk igen, men signalet er altså stadig ikke top notch. Så sent som i morges var der stadig fejl på TV2 News.
|
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |