|
En Google konto eller to forskellige? |
Besvar |
Forfatter | |
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 12:07 |
Hej.
Jeg har allerede en Nexus 7 tablet og har nu betilt en billig Samsung Galaxy mobil. Men jeg er lidt i tvivl om fordele og ulemper ved at melde dem til samme Gmail konto. Bør man køre dem på samme GMail konto eller to forskellige? Jeg bruger ikke GMail til andet end registreringerne. Hilsen Carsten. |
|
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville bruge samme konto (har selv nexus 4 og nexus 7 på samme konto) - så er der delte kontakter, google docs og meget andet - ser ingen grund til at adskille det.
|
|
Lasse5068
Junior bruger Oprettet: 28-August-2013 Sted: Næstved Status: Offline Point: 40 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan kun se fordele ved det bruge din eksisterende. Det er jo netop det, der er tanken ved at bruge enhederne med en Google-konto. Flere og flere ting er gennem årene blevet noget, som synkroniseres gennem ens Google-konto. Downloadede apps, kontakter, fotos, Google Drev, mail, Google Chrome, appdata i visse apps, kalender og andre forskellige ting. Kan bestemt ikke se nogen grund til at oprette en ny Google-konto til en ny enhed. Og du kan jo altid vælge i indstillingerne, hvad du vil have synkroniseret og om du overhovedet vil have noget synkroniseret.
|
|
NikolajC
Guld medlem Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Funktioner
Tak(0)
|
Måske lidt OT, men du kan med fordel bruge 2 konti samtidig på begge enheder. En du kan kalde familie og så din personlige. Hvis du sørger at købe apps på familiekontoen, så kan alle i familien bruge de samme apps uden at skulle købe dem igen.
|
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
@Nikolaj
Ulempen er vel så at alle i familien også vil dele de samme kontaktpersoner osv, medmindre man vælger gemme dem på simkort eller mobil. Ved da jeg ingen interesse har i at få fruens arbejdskontakter og hende omvendt fra mig. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
NikolajC
Guld medlem Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Funktioner
Tak(0)
|
JordanDK nej det behøver de ikke at gøre. Dem syncer du mod din personlige konto. Du bestemmer selv. Vi har feks en indkøbsliste på familiekontoen (i keep). Så kan alle se den. Fungerer godt.
Redigeret af NikolajC - 19-Oktober-2014 kl. 00:06 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |