|
Surround i loft (indbyg) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Oktober-2014 kl. 21:49 |
Jeg overvejer at smide et par indbygning ht i mit loft lige over min sofa. Resten er ht er dali zensor, så hvilke indbygningen ht matcher dem?
Jeg har kun 3 meter fra min bagvæg til fronter så pladsen er træng. Pt har jeg zensor 1 sat på sidevægge lige over lytte position. Nu da atmos er landet kan jeg ikke lade være med at tænke tanken videre - hvis jeg bibeholder mine Zensor 1 på deres nuværende position og istedet tænker loft ht som "atmos" speakere, vil de så stadig skulle placeres over min lytte position eller skal de "trækkes" frem, så der imellem fronter og bagkanaler? |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen inputs?
|
|
![]() |
|
Visca Blaugrana ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2005 Status: Offline Point: 155 |
kig her http://www.dolby.com/us/en/guide/dolby-atmos-speaker-setup/index.html
der er en rigtig god guide til hvor de skal placeres.
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Jeg har ikke noget brugbart input, men jeg sad selv med tanken igår... Jeg flytter i hus om ikke så længe, og overvejer hvad jeg skal gøre med bag/loft hvis jeg nu vil have atmos..
på dolby.com er der tegninger på hvordan det skal se ud, så er det vel bare at ramme så tæt på som muligt... Redigeret af osbech - 17-Oktober-2014 kl. 14:30 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |