|
K: streaming afspiller *KØBT* |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Oktober-2014 kl. 15:16 |
||
Hej
Skal have noget der kan afspille bd iso filer fra min synology. Nogen der ligger inde med noget billigt de vil af med ![]() Redigeret af hifreak - 23-Oktober-2014 kl. 12:38 |
|||
![]() |
|||
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg kunne muligvis godt overtales til at sælge min Dune HD Smart B1 for omkring 700,- :-)
/Thomas
|
|||
![]() |
|||
jwa ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-August-2013 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 28 |
||
Har en Rotel RT-12, i sort.
Købt som demo, og ikke brugt siden. Den er din for 3200 kr.
|
|||
![]() |
|||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
||
Og hvordan vil du få sådan en til at afspille BD-iso? |
|||
![]() |
|||
jwa ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-August-2013 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 28 |
||
Du tilslutter din NAS, og styre det hele fra en tlf./tablet. http://www.rotel.com/UK/Products/ProductDetails.htm?id=508 |
|||
![]() |
|||
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
||
Nogen der har noget noget billigere, der behøver ikke være bd drev i afspilleren
|
|||
![]() |
|||
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
||
Jeg kan ikke se fra ovenstående link, at den kan afspille bluray iso??
Redigeret af zeryus - 17-Oktober-2014 kl. 17:07 |
|||
![]() |
|||
||
Måske en wd live 3 gen, den skulle såvidt jeg ved kunne afspille bd iso filer.
|
|||
![]() |
|||
||
Det har du nok ret i ....
|
|||
![]() |
|||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
||
Godt så... |
|||
![]() |
|||
||
Ok så er vi på topic igen
![]() |
|||
![]() |
|||
saaby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
||
Har en ekstra AC Ryan Playon HD Mini som ifølge spec. afspiller BD- ISO. Bruger det ikke selv, men jeg kan da godt lige kable den op til min Netværket, og se om afspilning fra NAS fungere ok.
Hvis det funker, vil prisen være omkring 200,- + evt. forsendelse - alternativt afhentning i Fredensborg eller i Søborg i dagtimerne. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |