|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
argiex ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() Sendt: 04-Oktober-2006 kl. 13:12 |
|
Hvad er forskellen på disse to modeller ?
Jeg kan se at 427XA har 2 HDMI og VGA ingang, mod 1 HDMI og ingen VGA på 4270XA. Desuden mangler 4270XA ISF cal. mode, og PiP. Men er det det ? hvis det kun er de forskelle, er det da vildt at den kan købes for 16500,- Så er der jo ingen grund til at overveje Panasonic TH42PV60 ![]() Og hvorfor vejer 4270XA modellen 2,5kg mere, er det bord standeren, og kan den tages af, så skærmen kan væg monteres ? |
||
![]() |
||
-Aron- ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
|
Der er også en Alu. Fjernbetjening i langt højere kvalitet i PDP-427, men jeg ville anbefale dig at købe 427-XD , så er du HELT rustet op til alt... XD,eren ligger til 28.000 i Expert , men du kan få den for 19.500 hos www.easyshopping.dk :) Måske betaler du 3000,- mere... men du er måske bedre rustet op til fremtiden. Håber det hjalp |
||
-Pioneer PDP-427XD-
-Xbox 360 Gold- -2 wireless cont- -9 spil- -Wireless net adapter- -JVC 500 Watts Forstærker- -Højtalere hele vejen rundt :P- |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
|
Det er ikke 'kun'. Det er nogle ret væsentlige forskelle. |
||
![]() |
||
argiex ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
|
Nu er sagen den at jeg har bestilt et 427XD via fælleskøbet, til stuen, men soveværelset skal jo også have et tv
![]() Måske skal jeg bare vente lidt, og se hvad XD modellen dropper til i løbet af det næste halve år. |
||
![]() |
||
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Online Point: 3195 |
![]() |
|
Forskellene er så åbenbart ikke væsentlige for argiex... |
||
mvh Christian
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
|
Ja, så kan jeg godt se hvordan du nok ville kunne nøjes med den billigere model, med færre tilslutningsmuligheder. En ISF-kalibration vil på det billige TV også kunne udføres, bare ikke helt så optimalt, kan jeg forestille mig. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |